Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

Select a Page:
More Info
Read More

Allow one day

Allow one day explores the relationship between past, present and different perceptions of a place, in this case some areas of Syria.

Nine years ago, I travelled around Syria, I felt in love with the country, its people and culture. I was utterly surprised and mesmerised with the amalgamation of cultures and the enormous heritage. Syria was an open door to history. With the latest developments since the beginning of the civil war, it is very difficult to watch the news; Where was the place I knew and what is happening to the people?  I reviewed the recordings and photos that I made as a tourist, when their life was different. The video shows the images of the journey, buildings and people in Damascus, Temple of Bell and the Funerary Towers of Palmyra, Krack of Chevaliers, National Museum of Aleppo, the Lost Cities that have been damaged or destroyed in recent years. The images are showed almost unedited, landscapes and people visiting these places.

 

http://blogs.globalgalicia.org/cidadecollage/2016/07/06/gemma-pardo-siria-presencia-na-ausencia/

Ana G. Chouciño

Edimburgo Ana G. Chouciño

Cidade collage

Escríbovos desde a cidade das vellas chimeneas

Cando viaxamos como turistas rozamos a superficie dun novo lugar. Coñecemos a súa pel pero non as súas vísceras. Recorrémolo sen marcalo coas nosas pisadas, e voltamos cunha lembranza que nada entre a realide e a imaxe detrás dun cristal. Esceas que flotan nun limbo convertidas en heterotopía. Un lugar que podería ser moitos outros, cores e cheiros que se mesturarán cos de outras viaxes, e que voltarán a nós cando o aburrimento nos leve a revisar vellas fotos.

IMG_6898

Gemma Pardo viaxou a Siria fai xa nove anos. Gravou esceas na súa memoria e na súa cámara. Acariciou Siria e voltou a casa.

IMG_6727
Dicía Rolan Barthes que a imaxe nunha fotografía é presencia na ausencia .Cada fotografía é melancólica por tratarse do  recordo dun momento que xa non existe.  Cada fotografía non é máis que unha lembranza que para Barthes é sinónimo de morte.

KRACK4
O traballo de Gemma está baseado no paso do tempo, na transformación en espacios específicos que, a pesar da man do home, soe trancurrir en periodos longos e pausados. Pero en Siria, nove anos despois, desapareceu o espazo e o tempo. Os lugares que Gemma recorreu xa non existen; hoxe son escombros e cinzas. Só quedaron na súa cámara. As imaxes perden a súa inxenuidade para converterse en denuncia, en reivindicación de territorio e días desaparecidos. Gemma amosanos a beleza daqueles días para lembrarnos que xa non existe. Unha beleza que doe porque non fai máis que lembrarnos a súa ausencia.

PALMIRA

Fotogramas de Allow One Day, traballo realizado por Gemma Pardo nove anos despois da súa visita a Siria, co material recuperado durante aqueles días. Formou parte da exposición Strings, dentro do Refugee Festival Scotland, en Edimburgo.